digitaal werken [Interview] Hoe De Savornin Lohman leerdoelgericht werkt met Learnbeat Lees dit blog »
digitaal toetsen Formatief en summatief toetsen uitgelegd aan de hand van een turnwedstrijd Lees dit blog »
bibliotheek [Interview] Al het digitale lesmateriaal overzichtelijk bij elkaar in één bibliotheek Lees dit blog »
digitaal toetsen GEBRUIKERS-UPDATE: Meer spellingsvarianten op een antwoord, lesmateriaal updaten en andere nieuwe functies Lees dit blog »
aardrijkskunde [Interview] ‘Zelf lesmateriaal ontwikkelen in Learnbeat is gewoon heel leuk’ Lees dit blog »
digitaal toetsen HERFST-UPDATE: de studieplanner, veilig digitaal toetsen en meer nieuwe functies in Learnbeat Lees dit blog »
digitaal toetsen [Interview] ‘Digitaal toetsen wordt over vijftien jaar de nieuwe standaard’ Lees dit blog »
gepersonaliseerd leren Gepersonaliseerd leren in het VO met learning analytics dashboards Lees dit blog »
Houd optimaal de voortgang van je leerlingen bij door praktijkopdrachten te digitaliseren: 5 tips Lees dit blog »
Hoe Learnbeat het Houtens hielp het onderbuikgevoel te vervangen door gedegen toetsanalyse Lees dit blog »
gepersonaliseerd leren [Onderzoek] Gepersonaliseerd leren voor wiskunde verhoogt de prestaties Lees dit blog »
digitaal lesmateriaal [Video] Docenten over digitaal lesgeven in Learnbeat voor Nederlands en scheikunde Lees dit blog »
geschiedenis [Interview] Meer inzicht in minder tijd met Feniks in digitale leeromgeving Learnbeat Lees dit blog »
aardrijkskunde [Video] Docenten van Thorbecke VO over digitaal lesgeven met Learnbeat Lees dit blog »
alle vakken Zo zit het met auteursrecht in het onderwijs: van reprorecht tot copyright Lees dit blog »
docent interview [Interview] Van vloggen tot moodboards: stimuleer creativiteit met een portfolio Lees dit blog »
docent interview Eerste hulp bij hoge werkdruk in het onderwijs: hoe deze 4 docenten tijd besparen met Learnbeat Lees dit blog »
learning analytics Zelfregie en learning analytics: 4 dingen die we kunnen leren van het hoger onderwijs Lees dit blog »